Se enkelt indlæg
Gammel 12-10-2009, 15:16   #1
msmv
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 28-05 2009
Indlæg: 18
Styrke: 15
msmv er ny på vejen
Tør jeg være glad

Hej

Jeg har idag været til møde med min sagsbehandler. Det var et rigtigt godt møde.
Jeg er pt. i viksomhedspraktik og arbejder nu 3 timer om dagen. Det er nok nu kan jeg mærke, hvis jeg skal fungere fysisk og psykisk. Det har jeg gjort min sgsbehandler opmærksom på. Hvilket er blevet respekteret. Dejligt. Skal blive på 3 timer indtil videre. Det har taget et pres af mig.

Nå men min sagsbehandler har fået lavet endnu en ny psykriatisk attest på mig, og hun vil indhente ny erklæring fra læge samt psykolog. Der efter sagde hun at hun ville rette nogle rettelser jeg havde til min ressourceprofil. Så ville hun skrive de lægelige oplysninger ind i sagen. Når alt dette var gjort ville hun lægge min sag til visitation til flex. Hvis den bliver godkendt af teamet, vil jeg overgå til flexydelse ca. midt i nov. sagde hun. Hun kunne selvfølgelig ikke garantere at den blev godkendt. Så nu må jeg vente og håbe på at de mener at jeg er afprøvet nok...... Så jeg ved ikke helt om jeg skal være glad!!

Hvor meget er flexydelse sats på? Er der nogen de ved det?
Når man er visiteret til flex og overgået til flexydelse, skal man så stå i a-kassen? For den har man da ikke brug for længere eller hvad.
Hvis jeg bliver visiteret til flex i nov., hvordan er det så, må min paktik så fortsætte indtil jeg finder et flexjob?

Hilsen Msmv
msmv er ikke logget ind   Besvar med citat