Se enkelt indlæg
Gammel 14-06-2015, 19:56   #9
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af bruger2013 Se meddelelser
Jeg har gået hos psykiatrien i nu 4 år og kommunen har hentet status`er jævnligt igennem hele forløbet hos dem. Nu skal jeg så foran rehabiliteringen, hvilket betyder jeg så skal til min egen læge og have lavet den endelige status. Ja fint nok ... jeg ANER ikke engang hvem min læge er eftersom min tidligere og enorm støttende er gået på pension for 1 års tid siden.

Nogle gange hænger det bare ikke sammen...
Jeg fik også ny læge lige før erklæringen til rehab teamet skulle skrives. Den blev tynd og fyldt af misforståelser selv om jeg prøvede at korrigere misforståelser.

Når jeg ser tilbage på det skulle jeg have skiftet læge til en anden læge, der har praktiseret i en del år. For ham som overtog min læges praksis efter han gik på pension sad jo hele tiden med patienter han ikke kendte og havde ikke tid til at sætte sig ordentlig ind i ens situation. Så hvis du kan nå det bruger 2013 vil jeg anbefale dig at gøre det. Din nye læge vil i så fald kun have en ny patient, DIG og ikke hundredevis af nye patienter.
Medbring hele din journal fra din gamle læge. Du kan jo få den udskrevet/kopieret som aktindsigt.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat