Se enkelt indlæg
Gammel 06-11-2010, 12:07   #30
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
jeg vil også prasse på med at få en skanning.

men desvære så giver nedslidning nogle kedelige symtomer alle andre stæder også end lige der men er slidt.

selv har jeg nedslidning af nakke og lenderyggen.

og det kan mærkes ned i iskasnerven og ned i låret tænker om det ikke også er grund til min kroniske hælespore mt sidder mest i højer side fra lenden og ned og så venstre side fra lenden og op af ryggen og der kan det godt i prioder føles som om det er svært at trække vjert .har også føle forstyerlser i arme og hænder.og migrene linde hovdepine ved pc er noget jeg også kan døje med hvis jeg ikke sidder ordenlig og for længe.

selv får jeg blokader nogle gange om året,og helt sikkert i mine arbejdsprøvninger.
Min læge er rigtig god til at ramme de rigtige muskler,fik jeg dem ikke engang i mellem ville jeg være nåd til at ligge i længer tid dage og uger ,og så svinder muskel massen og det er meget sværet og komme "op" igen.

Måske kunne blokader hjælpe dig,men måske ville det være fornuftigt med en spicalist i knogler som så måske vil og kan hendvise dig til en skanning.

Træning af dine muskler er også nødvendigt,noget der kan bedres i din hverdag er måsk også at se på hjemmet ,sidder du rigtig,ikke for lavt osv.
for det kan også være mange små ting der giver problemer/smerter,
selv har jeg fået lavet min hjørnesofa 5 cm højer og har skrå puder der giver en god støtte min seng har god højte så den er til at komme op af og et højt møbel jeg lige kan støtte mig til de første min på højkan om morgen.det er mogle gange små endringer der skal til for at gøre dagen bedre.

og så slår det mig lige mine dolol piller kunne give mig kriblen i ansigtet når de begynte at virke, det er en bivirkning der som dog aftager med tiden.har du mon fået andet milicin eller linde der kan give disse symtomer
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 06-11-2010 kl. 12:17.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat