Se enkelt indlæg
Gammel 08-02-2014, 10:03   #16
madsi
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-01 2012
Indlæg: 5
Styrke: 0
madsi er ny på vejen
jaaa mit forløb har været laaaang, jeg har mere eller mindre altid af ondt over det hele, som ung fik jeg engang imellem taget en blodprøve, om jeg havde gigt det havde jeg ikke, så op på hesten igen og arbejde, så i 2005 kom jeg ud for en arbejdsulykke hvor min venstre arm sad fast, vil sige hele armen, hånden, skuldre, og nakken, er ødelagt, jeg har en gammel knæ skade jeg bøvler med og slidgigt i nakken, jeg har opbrugt 5 års revalidering som mislykkes, jeg har 4 udd. der mislykkes, jeg er meget træt og kan ikke koncentrere mig, jeg har lige fået diagnosen fibromyalgi på grund af alle de smerter osv. jeg sover ikke meget. altså et forløb der har varet i 9 år, hvor alt er mislykkes og jeg fik her i mandags afslag på ressourceforløb fordi jeg går på smertecenter, jeg forstår det simpelthen ikke, jeg er nu i gang med at ringe rundt i håb om jeg kan finde der kan hjælpe mig, men penge har man jo ikke mange af når man nu på snart 9 år ikke er kommet videre og jeg er gift, jeg synes jo nok at det står klart at det er nu jeg skal ha hjælp, det her team skrev også afslag på førtidsp. som jeg har søgt altså en § 17. jeg håber at de engang forstår... jeg ikke kan hvor end jeg gerne vil, læge papir står der også det ikke bliver bedre og det er stationær.
madsi er ikke logget ind   Besvar med citat