Se enkelt indlæg
Gammel 25-04-2019, 14:53   #10
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af PCkaos Se meddelelser
Det plejer at virke når man gør som Vovse. Dog vil man kunne komme ud fra at de ignorere en hvis man er grov eller har mange følelser ind over sine skrivelser til dem.
Man skal altid huske at skrive i en pæn tone og aldrig blande sine følelser ind over når man skriver.
Fuldstændig korrekt.

Jeg tror simpelthen de kører træt i, at læse en skrivelse, der er fyldt med følelser.
Jeg hjælper af og til en veninde med skrivelser til det offentlige, og når jeg læser hendes udkast har jeg nogle gange svært ved, at bevare overblikket, fordi der er alt for mange følelser i det. Så jeg kan egentlig godt forstå hvad der sker.

Mit råd er, at man starter med at skrive, som det falder os ind, så lægger man det væk, og kigger man på det igen næste dag mens man har i tankerne hvordan skrivelsen mon ville se ud hvis det var et brev fra en advokat, eller fra kommunen.

En anden mulighed er, at lave et udkast, som man lægger op her på K10, og beder os andre om input.
Det er der før kommet rigtig gode resultater ud af.
Vi har ingen følelser indblandet, som familie og venner har.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat