Se enkelt indlæg
Gammel 27-11-2008, 10:43   #131
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ja det er jo nok ikke nogen trøst for dem der har stiftet bekendtskab med EB men ved at følge jeres historier der har jeg lært en ting...

man skal ikke kun optage samtaler med kommunen men også med psykiatere

En ringe trøst for jer som er blevet krænket i den grad af en hujende inkompetent person men det har med garanti hjulpet mange af os andre..

Jeg håber at det på et tidspunkt lykkedes for nogen at få skovlen under hende og hendes lige og indtil da så må vi håbe at de mennesker der henvises til hende falder forbi denne tråd inden et evt besøg hos hende...

En ting kan man sige om internettet men det er da smart at man lige kan søge på evt læge kommune psykiater osv inden man skal til dem, og det som klart fremgår omkring EB her taler for sig selv og vi må håbe at det lykkedes nogen at slippe for hende når de har læst her og dem som ikke kan , håber forhåbentlig at få deres optager med til hende ...

For selv om hun lyver , krænker og går term ærinde så kan hun ikke modsige en optager , og selv om jeg ved at det nok ikke hjælper meget i forbindelse med en sag (for det gider staten og kommunes stik i rend drenge heller ikke høre på ) ja så kan man for sig selv og sin familie sætte sig ned og høre optagelsen igennem og sende en kopi til EB og sige .. hmmm hvem er tosset her ....

Dora er ked af at du ikke fik medhold i din klage og selv om det er en ringe trøst så tror jeg ikke at vi er mange her der er uenige om at det er EB der har det største problem

Hejdien

ps jeg er blevet optager afhængig jeg kan høre det igen og igen indtil jeg fatter hvad de siger, jeg kan huske tingene når jeg kommer hjem , jeg kan få andre til at høre det og høre om de opfatter det på samme måde som jeg og ikke mindst jeg kan finde beviser på at det ikke er mig der er noget galt med (altid)

Og nu vil min optager og jeg tage en tur på hospitalet
  Besvar med citat