Se enkelt indlæg
Gammel 20-03-2018, 17:52   #53
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Jeg synes at det er svært at gennemskue hvad du skal gøre når vi ikke kender kommunens næste træk.

Nåede du at få en partshøring og eller en afgørelse om standsning af sygedagpenge?

Nåede standsningen at blive effektueret inden socialrådgiveren fra psykiatrien blandede sig?

Har du stadig adgang til socialrådgiveren fra psykiatrien?

Hvis du stadig har mulighed for at få hjælp fra socialrådgiveren vil jeg foreslå dig at du kontakter hende/ham og beder om hjælp til hvad du skal stille op med din situation.

Ellers vil det være interessant hvad kommunen brugte som begrundelse for at du ikke var i målgruppen for jobafklaringsforløb, ressourceforløb, fleksjob eller pension.

Jeg tænker at hvis kommunen hverken har haft dig gennem en arbejdsprøvning eller en funktionsevnetest i hjemmet, så har de jo netop ikke belyst sagen ordentligt og hvis de heller ikke har hentet oplysning fra dine læger er det endnu et eksempel på manglende belysning af sagen.

Men ud over at kigge lidt på kommunens begrundelser og prøve om ikke du kan finde en socialrådgiver der kan hjælpe dig, enten i psykiatrien, i fagforening, i en patientforening eller andet så kan du vel egentligt kun afvente kommunens næste træk.

Jeg går ud fra at kommunen ved at sætte dig på en midlertidig forlængelse af sygedagpengene indirekte har indrømmet at du ikke er rask og vel får en endnu dårligere sag denne gang hvis de laver det samme nummer en gang til.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat