Se enkelt indlæg
Gammel 10-07-2008, 11:58   #28
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Hej Birdie56

Det med kørekortet, der bliver fornyet for et år af gangen, har jeg også hørt fra min veninde. det fik hun i x antal år (kan ikke huske hvor mange), men nu vurdere politiet hende stationær, så hun skal ikke til omvurdering hvert år mere.
Var det pga medicinen, at det skulle omkring embedslægen?
Medicinen jeg æder er ikke med advarselstrekanter, som sagt lider jeg af fib, og det kan de ikke rigtig medicinere mod og eftervirkningerne efter discusprolapsen, tja dem skal jeg jo bare leve med. Føleforstyrelserne er pt forværret, og har x antal gange (lidt flovt det jeg nu skriver) i den sidste tid tisset i bukserne uden jeg kunne mærke det, første gang troede jeg det var en flue det kildede på mit ben, da jeg skulle vifte "fluen" væk var jeg "pissevåd" , så nu skal jeg undersøges for en ny discus.


Jeg har fået af vide, at jeg skulle køre i min egen bil, til den der køretest. Så kan den motorsagkyndige se hvordan min krop fungerer i en normal bil, og derudfra vudere hvad der skal være i handicapbilen.
Den motorsagkyndige tager sig af det tekniske ved bilen, og ergoterapeuten det med højden af bilen af hensyn til ind og udstigning. Hvis ergo'en mener vi selv kan finde ud af det, skal jeg sammen hende ud til en lokal bilforhandler og prøve bil, ellers er det hos handimobil.

De må sgu da snart finde en afgørelse hos dig Birdie56, hos mig har de lovet en sagsbehandlingstid på 1 år, og det mente de nok de kunne overholde.
Ja jow, ved jo godt at det de siger ikke altid passer, men de få jeg har hørt om, har tiden passet nogenlunde. Så kan jeg jo kun håbe , håbet kan ingen tage fra mig

Takker for information, og rigtig god sommer og held og lykke til dig

mvh Stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym

Sidst redigeret af Stoktoft; 10-07-2008 kl. 12:03.
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat