Se enkelt indlæg
Gammel 06-09-2007, 22:24   #25
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ja ja Thomas Adelskov svare ikke ser det ud til , og dsi tager vist heller ikke det fleksjob bevis så alvorligt som vi gør ...

men nu har jeg da sendt en rykker til dsi også og lad os så se om de syntes at vi skal have et svar denne gang..

Og man sidder og tænker ved dig selv ... var det meningen at fleksjobbeviset skulle gå i glemmebogen ??

Hvor ville det dog være dejligt hvis der var lige så travlt med at overholde ting og tider hos de rette instanser som de forventer at borgerne skal gøre det med, det er da underligt at det ikke var div arbejdsprøvninger osv der blev over et år forsinket


nå her er til rykkeren både dsi og til Stig langvad fra dsi og lad os så se om de finder ud af at vi eksistere (jeg hader fandeme at blive ignoreret )



Det er med beklagelse at jeg ser at man endnu ikke har ment at det var nødvendigt at give en tilbagemelding på hvordan det så ud med fleksjobbeviset , skal jeg tolke det som om der endnu ikke er udarbejdet et fleksjobbevis eller at man ikke ved noget hos DSI om fleksjobbevis , jeg kan oplyse at jeg også har skrevet til Thomas Adelskov som har lovet at finde ud af noget omkring fleksjobbeviset som jo kan vise sig at være det redsskab som kan gøre en jobsøgnings situation meget nemmere for flekser der er ved at søge job.

Derfor håber vi meget at det kan lade sig gøre at sende os om ikke andet så et kort svar på det vi spørger om i vores mail ..

med venlig hilsen
brugerne af www.k10.dk
V/xxxx
  Besvar med citat