Se enkelt indlæg
Gammel 26-05-2011, 00:28   #7
mams
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-10 2009
Lokation: sønderjylland
Alder: 52
Indlæg: 97
Styrke: 15
mams er ny på vejen
Hm ved virkelig ikke hvordan jeg skal komme igennem endnu en arbejdsprøvning. Jeg fatter slet ikke at jeg bliver sendt i en arbejdsprøvning et sted hvor de har psykisk syge mennesker og jeg er fysiske kroniske smerter. Det er siddende undervisning jeg skal deltage i. Kan ikke se hvordan det kan vise noget med min arbejdsevne. Min mand er tilknyttet det sted så derfor ved jeg på forhånd hvad de laver der. Er der virkelig rigtigt at det kan betegnes som en arbejdsprøvning. Jeg er visiteret til fleks via A-38 og der er lavet et dokument at dengang jeg blev visiteret til fleks mente min fagforening og jeg at jeg skulle have været visiteret til fp.

I sidste arbejdsprøvning skulle jeg være der 2 timer dagligt og var i værkstedet ca 20 min. resten af tiden liggende på en seng/madras. Jeg blev sygemeldt pga. medicinøgning pga. det pres det var for mig at skulle op om morgnen, selv gøres færdig og have datter færdig. Aflevere hende i børnehave, så når jeg mødte startede jeg med 45 min. liggende pause, da jeg får så mange smerter af at skulle klare disse ting om morgnen.

Da jeg blev sygemeldt havde Reva set nok og de godtog faktisk min sygemelding dengang.

Syntes det er mærkeligt at jeg nu pludselig skal i arbejdsprøvning. Tidligere har lægekonsulent skrevet arbejdsprøvning, det gør hun ikke længere efter de sidste lægepapirer er havnet hos hende. Der skriver hun alle muligheder er udtømte.

Fik beskeden af sb, at det ikke længere var lægekonsulenten der havde det sidste ord desværre for mig, for jeg havde jo lægekonsulenten på min side.

Nej jeg har ikke kontaktet min læge endnu venter til jeg får det på skrift samt en dato for et formøde.

Annemette
mams er ikke logget ind   Besvar med citat