Se enkelt indlæg
Gammel 18-06-2018, 20:17   #22
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nørd Se meddelelser
Da du var i arbejdsprøvning var det da jobcenteret eller et privat firma som stod for den.
Det var jobcenteret. Og det er 4 år og 7 mdr siden jeg sagde farvel og tak. Sagsbehandleren fra dengang er der faktisk stadig.. er heldigvis blevet så gammel nu at jeg ikke får den samme!! For hun var simpelthen frygtelig!! ville være en katastrofe hvis jeg fik hende igen. På sin vis er det måske heller ikke nødvendigvis dårligt hvis det starter fra nul? Hvis bare jeg kan bevise at jeg i alle årene har været kronisk syg?? Så de ikke finder på at sige jeg selv har valgt 4 timers arbejde om ugen....

Citat:
Oprindeligt indsendt af gisne Se meddelelser
Jeg fik det råd at selv om jeg skulle fortælle dem om min rygskade og de problemer den giver, var det vigtigt også at komme med det positive, det jeg kunne selv og med hjælp og det jeg gerne ville.

Og det var et rigtigt godt råd som sagsbehandleren senere fortalte, at det at jeg ikke kun fokuserede på det jeg ikke kunne men også på de styrker jeg havde tilbage og det jeg gerne ville, havde givet et mere nuanceret billede ifm sagsbehandlingen da hun ofte mødte mange som kun fortalte om alt det de ikke kunne og det gav et negativt billede som kunne være svært at komme videre med

Så det er meget vigtigt at fortælle hvad der er galt og at du har brug for deres hjælp, men fortæl også hvad du kan og evt. At du er bange for hvis du fortsætter som nu at vil blive mindre du kan selv
Virkelig et godt råd!! Tusind tak for det! Det vil jeg helt klart huske!! Jeg er jo så meget mere end mine sygdomme og det er jo DET keg skal vise så det er tydeligt jeg kan klare et fleksjob.
__________________
Hilsen h

------------------------------------------------------

er lige startet på hvad der bliver en lang sej kamp til forhåbentlig et fleksjob!
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat