Se enkelt indlæg
Gammel 11-06-2018, 16:36   #406
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
11 juni 2018 Vedr. PLAN & HANDLINGs funktionsevnebeskrivelse i eget hjem

Har lige modtaget en ca 150-200 spørgsmål via mail fra PLAN & HANDLING som
skal besvares til funktionsevnebeskrivelsen i eget hjem i næste uge.

Mange af spørgsmålene er direkte tåbelige og dybt godnatte og hvor går grænsen for ens privatliv ?

Og mange af spørgsmålene er allerede besvaret af diverse læger...
PLAN & HANDLING har fået alt dokumentation tilsendt...

Og præcist mange af disse tåbelige spørgsmål bliver der også spurgt om i Rehab-planens Forberedene Del...

Noget at sige til at folk bliver frustreret og ikke magter det...

Her er et par eksempler...

Daglige aktiviteter: Rengøring
- Hvordan foregår rengøringen?
Præcist som alle andre normale mennesker gør det...vand, sæbe, kost, støvklud, støvsuger mm.
- Hvor ofte gør du rent? Når jeg mener der er behov for det og afhængig af hvordan jeg har det...

Madlavning:
- Kan du lave varm mad? Ja...
- Hvor lang tid tager det typisk? Den tid det tager afhængig af hvad jeg laver og hvordan jeg har det.
- Hvor ofte spiser du? Når jeg er sulten...

Personlig hygiejne: (Bad)
- Hvor ofte? Nå jeg føler mig beskidt...
- Hvor lang tid tager det? Afhængig af mit humør, tilstand og smerter og hvem jeg går i bad med...
- vasker du dig ved håndvasken, hvis du ikke tager bad hver dag? Ja og nej...... Jeg går i bad hver dag...
- hvordan foregår det? Afhængig af mit humør, tilstand og smerter og hvem jeg går i bad med...

Og præcist samme spørgsmål som sidst med INCITA,
- Hvordan ser en helt almindelig dag ud for dig? Som alle andre normale menneskers hverdag gør..
- Hvornår står du op, og hvad foretager du dig i løbet af dagen? (2 spørgsmål i ET)
1) Stå op afhængig af hvad jeg skal lave, aftaler, tilstand, smerter og om jeg er alene..
2) Præcist det samme som alle andre normale mennesker...


Foreløbig dokumentliste sendt til Plan & Handling samt til Rehab-mødet:




.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat