Se enkelt indlæg
Gammel 24-08-2008, 17:32   #48
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
sagsbehandlingstid

Hej Stoktoft

Jow da- jeg har skam fået oplyst sagsbehandlingstiden. Hver gang jeg rykkede fik jeg en ny sagsbehandlingstid

Da jeg så gik ind på kommunens hjemmeside stod der 3 måneder + amtets sagsbehandlingstid

Så skrev jeg hvad de mente - for mig bekendt fandtes amterne ikke længere. Fik et halvflabet svar om at de ikke vidste hvor jeg havde det fra (havde ellers linket). Da jeg spurgte en gang til, fik jeg om muligt et mere flabet svar om, at jeg vist måtte sidde med en gammel folder (halloooooo læs dog min mail - jeg henviste jo hver gang til linket på deres egen hjemmeside).

Så skrev jeg til nogen lidt højere oppe - og talte med et byrådsmedlem - og vupti - på under 4 timer var linket ændret - og nu står der;

§114 Støtte til bil 3-4 måneder Der tages forbehold for den ekstra tid, der går med at afvente erklæringer mv. fra anden myndighed.

Da jeg vælger mine kampe med omhu - og under hensyntagen til modstanders evne til at svare på det spurgte - har jeg valgt at lade 2 og 5 være lige og afvente. Min ansøgning er nu videregivet til PTU - så mon ikke det glider nu!
lena er ikke logget ind   Besvar med citat