Se enkelt indlæg
Gammel 24-10-2012, 10:06   #25
hvorformig
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Indlæg: 61
Styrke: 14
hvorformig er ny på vejen
Afslutning på sagen

Hej Alle

Det er længe siden jeg har skrevet herinde, og det skyldes, at jeg i feb 2012 blev opereret for 4. gang, og denne operation var en sammensætning af 3 led i lænden(4 hvirvler), som gjorde rigtig rigtig ONDT.

Desværre har det ikke løst de problemer, som jeg kom ud med efter operationen på Hamlet 14 måneder før udover at min ryg er blevet lige, at se på. Alle andre følger som tidligere er beskrevet har jeg stadig, og også en følelse af at ryggen forsat vil til venstre, så det er nok mere blokkereringen end en løsning der har ændret dette forhold.

Mit medicin forbrug er stadig sky højt, dog ændret til andre ligeså skadelige produkter. Det har ikke efter sidste operation været muligt at genoptræne, da mine nerver til begge ben forsat er ekstremt følsomme, og mit venstre ben brænder forsat, og er nu svundet ind med 2,5cm pga. den manglende styring af musklerne.

Kommunalt synes jeg egentligt at tingene har gået sin stille gang, og min indtægt har været sikret, hvilket min kone og børn også har været glade for, da vi ikke har haft et ønske om at blive tvunget ud af vores hjem. Kommunen har været afventende i forhold til behandling og optræning, og de 3 sagbehandlerskift har ikke givet andledning til store problemer, og den sidste sagbehandler har været meget realistisk i forhold til revalidering, som var opstartet.

Kommunen har ikke tidligere haft klienter med 4 rygoperationer og flere af dem med færre operationer er endt i førtidspension, hvilket jeg også er indstillet til. På nuværende tidspunkt betragter jeg dette, som eneste mulighed, men er også ret ked af, at jeg ikke kan passe et arbejde tilsvarende mit sidste job på kontor, da jeg har arbejdet siden jeg var 16 år, og er ikke fyldt 40 endnu.

Min fremtid ser ikke lys ud, da jeg det meste af tiden ligger svarende til 20 timer i døgnet, og bare små indkøb, børne aflevering og andre små almindelig ting er blevet til projekter.

Jeg håber at roen omkring mig spreder sig, og giver mig en form for overskud, der gør jeg for og fremmest kan komme ned i medicin, og tilegne mig kompetencer for derefter at kunne arbejde bare på et minimum, da det er vigtigt for mig, at input i dagligdagen, og den sociale omgang med andre mennesker er ligeså vigtig.

Det er ikke sikkert jeg skriver om jeg får pensionen der behandles d. 14., og jeg regner med, at det glider som resten af det kommunale forløb.

Jeg vil ønske jer alt mulig godt, og jer der har det sværrest håber jeg tingene vender en dag i nærmeste fremtid.

Vh
Hvorformig
hvorformig er ikke logget ind   Besvar med citat