Se enkelt indlæg
Gammel 27-12-2018, 04:41   #2
snoozz
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2015
Indlæg: 100
Styrke: 9
snoozz er ny på vejen
Eksempel:

JEg vil gerne supllere med et ekkemplet hvor K10 gav mig det helt i Parafraffer:

Men skal gøre det kort så det ikke bliver aldt for tungt:

Jeg kom i fængsel den 21 i en måned. Herefter mente kommunen ikke at jeg ikke skulle have kontanthjælp i der det svarer til denne dato - altså rundt regnet 3 uger.

Deres begrundelse var hvor ens bopæl den 1. var. Men min bopæl var ikke en anden bare fordi jeg komi fængsel !.

Det tog omtrent 2 mdr. Og jeg var lige ved at miste min lejlighed inden kommunen fattede det. ! DOG lykkede det til sidst. Stof ros til Holbøk kommune.


FORSTÅR dog fuldt ud at WEBmaster, har helbredmæssinge grunde til ikke at fortsætte.

Og så alligevel tror jeg godt vi kunne have fundet nogen som kunne have taget over, eller at vi kunne have givet 1 kr hver, så vi i det mindte kunne bevar do
Nej okay det synes jeg egenligt ikke.

For samtidigt have jeg fået konstateret kræft. Og fordi jeg havde hørt i medierne at ingen under 4år (er 37 nu medn 34 dengang)

JEg havde både være hjemløs og boet i 3 forskellige kommuner inde en dag, så ringede Holbæk kommune faktisk selv til mig.

Så sagde de du skal da ikke have kontanhjælp men førtidspension.

Og det kunne jeg ikke være uenige i . Rent formelt foregik det ved at jeg fik et brev jeg skulle skive under på - en samtykke erklæring.

Der var således ingen arbejdsprøvninger, eller virkesomhedspraktisk eller andre scenarier jeg ellers har gørt om her - men ved andre gennemgår.

Jeg have fået afslag i 2 andre kommuner alene fordi jeg er under 40 år.

Jeg har stadig ingen tænder. Men jeg er gladere end nogen sinde.

Ikke fordi jeg ikke har gæld, men min aftens mad til mig og min datterbehøver ikke at bestå ag en pose ris krysret med lidt karry. !

Skriver nok lidt mere i morgen.

Er så ked af at K10 slutter ;/

Sidst redigeret af snoozz; 27-12-2018 kl. 04:45.
snoozz er ikke logget ind   Besvar med citat