Se enkelt indlæg
Gammel 04-12-2010, 05:23   #29
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Peter Simonsen Se meddelelser
Øhhh...Hvor er det jeg har skrevet noget du ikke forstår? Det ville klæde dig hvis du tager dig tid til at læse hvad det drejer sig om og hvad jeg har skrevet før du kaster dig ud i personlige "små uskyldige tiltag" som ovennævnte.

Det klæder hverken tråden her eller selve problematikken. ;-).

Kh

Peter

Det her må jeg vist lige have oversat: Øhhh...Hvor er det jeg har skrevet noget du ikke forstår? Hva' mener du ???

Jeg mener godt jeg kan læse... -og jeg læser ganske tydeligt at "problematikken" er: Du vil starte et personligt ejet firma med et CVR. nr. og indtjeningen skal beskattes, og der skal også føres et momsregnskab... -der vil dog overhovedet ikke være nogen arbejdsbyrde for ejeren(dig) !!!

Og definationen på at være selvstændig er(stadigvæk) IKKE kun om der er arbejdstimer, men fører man fx et momsregnskab er man at betrakte som selvstændig
Om du kan/vil bruge denne oplysning ved jeg ikke, men nu kender du den da

Måske skulle du en anden gang - inden du beder om diverse input fra andre - gøre dig nogle tanker omkring; -hvad du vil høre, hvordan du vil takle tilbagemeldninger der ikke lige gør dit projekt lettere og ikke mindst; -forsøge at svare positivt på alle indlæg


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!

Sidst redigeret af Multe; 04-12-2010 kl. 05:29. Årsag: Tilføjelse...
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat