Se enkelt indlæg
Gammel 05-02-2012, 18:57   #1
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Processen efter arb. prøvning på et "center"

Hej med jer,

Jeg har netop sygemeldt mig fra min 4½ uges arbejdsprøvning på et reva lign. center. Centeret ville formodentlig/måske have afsluttet mig efter 6 uge, men jeg kunne så ikke mere.

Spørgsmålet er så hvad der sker nu. Jeg spørger fordi jeg allerede har været igennem en arbejdsprøvning ("almindelig") og en pensionssag. Sidstnævnte fik jeg afslag på med begrundelse om afklaring på et center ala der hvor jeg lige har været.

Så hvad nu? Er det forskelligt fra center til center mon!!?

Jeg har briefet min psykiater på situationen, det var faktisk ham der skrev "skriften på væggen", dette til trods for at jeg allerede forinden arbejdsprøvningen bad ham om en kontra incidering, hvilket han ikke ville give

Nå men jeg er rimeligt glad for at jeg har meldt ud at jeg ikke kommer mere. I den sygemelding, som jeg mailede til min vejleder i fredags med cc til deres social rådgiver og min sagsbehandler skrev jeg at vi fuldt ud kunne være enige om at alle skåne behov var opfyldt. Jeg kunne komme når jeg "ville", tage pauser og gå når jeg ville, så der manglede ikke noget der.

Min sagsbehandler begyndte så at foreslå ekstra dage og det skal hun jo, men så væltede kort huset også fordi hun bliver ved med at syntes at jeg skal være fleksjobber i forbindelse med min 3 år gamle arbejdsprøvning hvor jeg opnåede 10 timer i den sidste uge. Jeg er jo så dygtig og tænk sig når børnene (som primært bor hos deres far) flytter hjemme fra hvad så?? Hun er ustoppelig.

Jeg vil bare have ro og det ved de også godt ude i centeret. Min sagsbehandler har jeg så kun haft siden august og så er hun ny i kommunen.

Efter min sygemelding i fredags, skrev min vejleder at jeg lige skulle tale med deres psykolog for at få en psykofaglig vurdering i forhold til deres observationer. Fint nok med mig, jeg har gået masser til psykolog samtaler, men en af mine gode venner herinde tippede mig om at foreslog at jeg talte med deres psykolog tidligere i forløbet, det afslog min vejleder dog "dengang", som hun sagde så var mine læge papirer fuldt udfyldest gørende. Jeg har det lidt som om at de nu skal "hytte" deres og det bekymre mig.

For ja nu skal jeg så alligevel tale med psykologen og det gør jeg så, men hvad er så processen derefter? Centeret skriver rapport til kommunen og min sagsbehandler kontakter mig eller min psykiater eller ??

Nogen der har prøvet noget lign. og kan dele ud af erfaringer? Mon ikke jeg blot kan vente med at kræve akt indsigt, som de naturligvis allerede har sagt at jeg sagtens kan anmode om. De er sku så søde, men kan vil jo heller ikke bondefanges, for de er jo blot en opgaveløser for kommunen.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.

Sidst redigeret af Enteneller; 05-02-2012 kl. 19:03.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat