Se enkelt indlæg
Gammel 11-02-2011, 23:36   #29
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af annagw Se meddelelser
Det er UTVIVLSOMT en fase
Seponeringssymptomerne kan bare være en bitch, men de går jo over - og det med sikkerhed i modsætning til bivirkninger.

Men det betyder ikke at man ikke skal søge støtte når de står på

Tassi:
Du må lige skrive hvad I kommer frem til i telefonen.

Kan ikke helt huske det med dagene. Tror det lå ret stabilt de dage i træk. Jeg var havde også de stød i kroppen du beskriver - og så var jeg rigtig hårdt ramt af selvmordstanker (som jeg heldigvis er i stand til at håndtere efter at have kendt dem gennem flere år).
Jeg har lige snakket med psykiatrisk skadestue, og de siger, jeg ikke skal bekymre mig. Selvom jeg følte mig lidt dum, var jeg nødt til at spørge om der var nogen, der var døde af at stoppe med Venlafaxin, og det kunne de så fortælle mig, at det var der ikke Men så kunne vi også grine lidt af det, for det er måske et naturligt spørgsmål, når man nu lider af angst

De sagde også at jeg reagerede temmeligt kraftigt på udtrapningen af så lav en dosis, men at det bare er noget, jeg skal stå igennem. Og sørge for at gøre noget rart for mig selv mens det står på

Så jeg vil stå igennem, forsøge at gøre noget rart. Og så bede til at jeg aldrig nogen sinde skal igennem sådan en tur igen

Tak for jeres tilbagemeldinger. Det er ikke rart at stå alene med en bekymring - uanset, hvor irrationel den kan være. Jeg er meget mere rolig nu
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat