Se enkelt indlæg
Gammel 14-09-2012, 12:54   #4
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
CHAS

Sådan er der også nogen der har været overfor mig..sagt.,..når nu jeg er hjemme,så har jeg jo god tid til service..til at pudse,polere hjemme,haven og ha en masse gæster...
men sådan fungere det jo ikke..jeg mangler fingre og har en skadet hånd og får piller-morfin,metadon osv og der er dage hvor jeg er så udkørt at jeg ikke orker noget og ikke har noget overskud..kun lige til det allervigtigste..har mand og en 13 årig søn..'og manden har ikke tid
vores liv og mange andres herinde er jo forskellig fra dag til dag.der er gode dg og dårlige dage og jeg ka ikke planlægge - da ingen ved hvordan man har det den dag..
jeg fik nyt køkken-alrum for nogen år siden - efter ulykken og det er praktisk indrettet,og nemt at holde..og badeværelset..de 2 ting prøver jeg få til at se nogenlunde ud hverdag...men resten af vores kæmpe hus kommer jeg ikke bare over..
ved ikke hvorfor andre ikke ka forstå at der jo er en grund til at vi er ftp og ikke ka det samme som raske..af den ene el.anden grund..det er svært nok for en selv..og når man så synes folk stillerstore krav vi ikke ka leve op til,blir det jo ikke nemmere.
jeg har sagt det nogen lunde sådan til dem jeg er mest sammen med..men om de inderst inde forstår det er ikke let at vide
jeg er blevet lidt hård med årene..her ser det ud som det gør..færdig..jeg gør det jeg kan - når jeg kan.og kan de ikke respektere det,ka de bare blive væk..det ka jeg jo ikke bruge til noget..

stribe førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat