Se enkelt indlæg
Gammel 25-06-2013, 11:58   #5
sun-lady
Afhængigheds tegn af K10
 
sun-ladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2006
Lokation: Horsens
Alder: 67
Indlæg: 320
Styrke: 19
sun-lady er ny på vejen
Jeg er en af dem der er blevet ansat 7 timer i Horsens kommune. Og nej det er ikke noget med at blive sendt ud i private virksomheder, som vikarer. I hvert fald ikke det projekt jeg er med i. Stillingerne er ved kommunen, undtagen nogle få som er på et museum.

Det er heller ikke kun for fleksjobbere med få timer. Jeg er f,eks visiteret til 20 timer, men er stadig ansat med kun 7 timer om ugen.

Jeg er rigtig glad for dette tiltag, for det betyder jeg endelig får noget at rive i, selvom det så kun er 7 timer. Jeg er helt sikker på, at de der indtil nu, har måtte nøjes med kontanthjælpssatsen, også er lykkelige over det. For det betyder de endelig får en løn de kan leve af. Og jeg kommer også til at mærke det positivt på pengepungen.

Vi er kun ansat op til 12 mdr. og der bliver i mellem tiden gjort en masse på flere fronter, for at finde permanente jobs til os. Jeg er sikker på det vil ende ud med flere i permanente fleksjob, fordi de nu bliver gjort en massiv indsats for at finde flere jobs.

Men det vil tiden vise. Jeg er bare glad for jeg nu har job i i hvert fad de næste 12 mdr.
__________________
/Solveig
http://basiscat.dk/
sun-lady er ikke logget ind   Besvar med citat