Se enkelt indlæg
Gammel 27-11-2009, 10:59   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
sørensen sikke da en dygtig jobkonsulent du har der

Det er ærgerligt at du ikke har det på skrift for så er der ikke meget at stille op du kan klage over sagsbehandlingen (hvad jeg syntes du skal gøre ) det er til borgmesteren ...

Når det er sagt så vil jeg lige sige (ikke så meget fordi det kan hjælpe dig som fordi der er mange andre der læser med herinde ) at man skal ALDRIG tage det sagte ord for gode vare...

Sygedagpenge stop skal varsles på skrift til en given dato man skal have tid til en parts høring (skriftlig indsigelser hvis ikke man er enig ) først når man får denne skal man overveje at søge en pension for at få forlænget sinde sygedagpengen ...

At din jobrådgiver siger til dig at du ikke skal anke er klart kan hun endnu engang tage en vis legemsdel på dig ved at afholde dig fra at anke så gør hun det, så du skal helt klart i gang med at anke i denne anke skal du selvfølgelig lige kort komme ind på at det er du søgte ud fra at jobrådgiver opfordrede til det fordi som hun sagde at de ville lukke for dine sygedagpenge to dage efter , hvis ikke du søgte ...

og så skal du have alt det andet med som gør at du mener at dine sygedagpenge kan forlænges ..

Lige til en anden gang så vil jeg sige at en jobrådgiver IKKE har kompetance til at meddele at sygedagpenge lukker og man skal ALDRIG tro på noget der kommer over telefonen .

Tror at din bedste chance lige nu er at anke din sag og tage det med at du er blevet fejl informeret , skriv en klage til borgmesteren hvor du sender en kopi til din jobrådgiver samt dennes overordnet og vedlæg en kopi med din anke også ...

Når du klager over sagabehanlingen skal du henvise til denne paragraf

§ 7. En forvaltningsmyndighed skal i fornødent omfang yde vejledning og bistand til personer, der retter henvendelse om spørgsmål inden for myndighedens sagsområde.

Den er fra forvaltningsloven

Skriv at du ikke mener at du er blevet informeret ordentligt men hvad endnu værre er , at du er blevet fejlinformeret ...

Du skal med det samme have aktindsigt sådan at du kan se hvad den jobrådgiver har skrevet i sine notater omkring den telefon samtale ...

Håber ikke jeg har forvirret dig mere end jeg har gavnet dig ellers må vi lige prøve igen
  Besvar med citat