Se enkelt indlæg
Gammel 30-01-2020, 10:30   #8
fatternada
Følger med
 
fatternadas avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-05 2018
Lokation: Sjælland
Indlæg: 150
Styrke: 6
fatternada er ny på vejen
Hvis jeg forstår Whattodo korrekt, så har udbetaling Danmark lavet en udbetaling på Whattodos Førtidpension, så der mangler 3000 kr.

De 3000 kr. mangler pga. at der en fejl i forskudsopgørelsen.

Som Fleks10 skriver så er det borgerens egen opgave at sørge for at forskudsopgørelsen er korrekt, og man kan derfor ikke holde Udbetaling Danmark ansvarlig for evt. for lidt udbetalt.

De 3000 kr. som Whattodo nu mangler i denne udbetaling vil Udbetaling Danmark udligne henover hele 2020, og det er dér (hvis jeg forstår korrekt) at Whattodo har indsigelser, da hvis det var en hvilken somhelst anden offentlig ydelse, så vil man skulle have den udbetalt - når fejlen blev opdaget.

Jeg ville personligt skrive til Udbetaling Danmark og bede dem SKRIFTLIGT svare på, hvorfor man fordeler (3000 kr) ud, og ikke mener det er muligt at udbetale dem med det samme!

Hvis Udbetaling Danmark så har loven bag sig vedr. deres tilbagebetaling metode, så er der ikke meget at gøre, men hvis de nu ikke har - så er det blot at køre sagen videre op på næste niveau - indtil pengene står på kontoen.

Klage over Udbetaling Danmark
https://www.borger.dk/oekonomi-skat-...aevning-klager

Det hjælper selvfølgelig ikke nu, men kan hjælpe hvis man evt. har mulighed for at dokumentere overfor evt. kreditorer at man har en sag kørende, og at disse så evt. kan vente med betaling.
fatternada er ikke logget ind   Besvar med citat