Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 18-11-2016, 22:40   #2145
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Hvad med smagen...og kunne man evt tilsætte lidt eller er der helt henne i skoven...
Det kan man sagtens, jeg bruger lidt menthol eller lakrids.
Husk på det ikke skal indhaleres, men synkes, så der er frit slag mht. at sætte smag til, måske noget safte/sodavand koncentrart vil være bedre...

Citat:
Hvor meget væske får du ud af den blanding 100mg/ml til 5mg/ml
Hvis vi tager udgangspunkt i den forstøverflaske jeg linkede til, så skal vi bruge 50ml færdig væske på 5mg/ml, dvs. at der ialt vil være 50x5mg nikotin i flasken, altså 250mg.
Det svarer til 2,5ml af vores 100mg/ml base (2,5x100) og resten (47,5ml) er vand og evt. smag.


Citat:
Er dette en stærk blanding når man får den på den måde eller kan den laves stærkere eller er den bare tilpas...
Det er meget en smagssag, jeg syntes ikke den er stærk, men en kammerart, som ryger 20 om dagen havde en noget anden opfattelse

Citat:
Tænker på hvor tit man skal spraye med den 5mg/ml blanding for at få nok....ved godt det er forskelligt fra menneske til menneske....men sådan ca..
Jeg tager to pust en gang i timen, sådan ca.

Men det kommer også meget an på den forstøver man bruger, hvor meget den giver pr. pust, der er stor forskel, generelt giver de små flasker mindre og omvendt...

Det hele går ud på at et-to pust skal give ca. 1mg nikotin.

Nicorette har været så venlige at lægge opskriften her https://www.google.dk/url?sa=t&rct=j...6BRhfAC1TdkNHw jeg håber at linket virker, det ligger som et *.doc så svært at linke direkte til...

Der kan du se at nicorette bruger 13,6mg/ml, jeg syntes nu at 5mg/ml er nok...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat