Se enkelt indlæg
Gammel 27-03-2009, 08:14   #36
frida
Klart Afhængig af K10
 
fridas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2007
Indlæg: 482
Styrke: 17
frida er rigtig godt på vej
Det der er et meget stort problem med rp er når sagsbehandleren skriver noget der er løgn. Endten fordi hun ikke har sat sig ind i din sag eller man er blevet utilbens.

Så kan man da godt nok komme med sine kommentarer, men løgnen bliver ikke slettet. Det har givet anledning til misforståelse vedr. en afgørelse i min sag, dvs. løgnen blev godtaget som sandhed fordi man ikke gider læse sagen/rp ordentligt

Sagsbehandlers måder at formulere sig på er jo også en disciplin i sig selv. De formulerer og tolker så det passer med det udfald rp gerne skulle give ihh. til hvad man nu har søgt. Det er også et stort problem hvis sagsbehandler ikke har sat sig ind i sagen, du er utilbens med hende eller i er uenige om hvad der skal ske.

Da jeg i sin tid søgte revalidering, blev alle punkter udformet så jeg var sikker på at få den og jeg lavede den sammen med min sagsbehandler. Perfekt!
Nu, flere år efter, har jeg været gennem helvede med hele teamet og alt er kaos. Loven er blevet brudt så mange gange og det er helt ude i skoven.

Og de anerkender intet! Og jeg er nulstillet, hvilket jeg havde fået af vide på forhånd af en der arbejdet i systemet. "Hvis du laver for meget ballade, så nulstiller de dig bare og så kaan du starte forfra"

Så rp kan være et farligt redskab når det ikke bliver brugt hentsigtsmæssigt.
Resultatet for mig er at min sag er total ødelagt med alt det L... der er lavet.

Og nej, det har ikke hjulpet at klage. Overhovedet.

mvh Frida
frida er ikke logget ind   Besvar med citat