Se enkelt indlæg
Gammel 17-07-2013, 19:16   #15
Heidi86
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 07-10 2010
Indlæg: 10
Styrke: 14
Heidi86 er ny på vejen
Endnu en gang, tak fordi I tager jer tid til at svare
Er ikke så god til det med overblik, så undskylder på forhånd hvis nogen føler at deres besvarelse bliver overset, men kan garantere jeg læser det hele(flere gange).

Mine eneste muligheder er at gå(det stykke jeg nu kan) eller få nogen til at komme og køre med mig.
Drømmen var jo taxa, men det er åbenbart en total umulighed..
Så fra mandag må jeg gå det jeg kan og så ringe til dem(kommune + praktiksted) og sige hvor jeg sidder og om de kan køre mig resten af vejen.. Det skal nok blive taget godt imod

Grunden til jeg har gjort alt for at få nogen til at køre mig er at jeg så gerne vil have at denne prøvning går godt, så de ikke igen kan sige at det ikke gav et klart svar og at jeg hellere må i en ny arbejdsprøvning.

Da jeg fortalte hende de præcise paragraffer, blev hun bare arrig og gav sig til at være flabet og skælde ud.
Men hvad kan man forvente?!
Har tidligere fået at vide at hvis jeg søgte Førtidspension eller flex så ville jeg miste min kontanthjælp mens ansøgningen blev vurderet og skulle søge om at få kontanthjælpen igen når ansøgning blev afvist.

Hvorfor skal hele min(og så mange andres) ungdom ødelægges at sagsbehandlere der intet ønske har om at hjælpe. (undskylder den hyppige klynken)

Er der nogen der ved om det er nyt at man kan få kørsel når der er kort afstand til arbejdsprøvningen?
Heidi86 er ikke logget ind   Besvar med citat