Se enkelt indlæg
Gammel 02-04-2009, 11:33   #25
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Karen det kan den jo så godt (bare ikke sikkert at kommunen er enig med mig ) men i virkeligheden så burde den jo kunne forlænges efter

Citat:
§27 stk

2) det anses for nødvendigt at gennemføre virksomhedspraktik eller andre afklarende foranstaltninger med henblik på at klarlægge den sygemeldtes arbejdsevne, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger,
Nu ved jeg jo ikke om du er forlænget de 26 uger men er du ikke så burde du kunne forlænges efter netop oven nævnte paragraf ...


Gigipi'

Den du snakker om som SF har været meget med indenover den behandles i morgen , fik mail fra Thomas Adelskov ang det brev jeg sendte i går og han skriver

Citat:
Kære Heidi.
Tak for din mail. Socialdemokraterne er lige så skuffede som dig over at hverken Dansk Folkeparti eller regeringspartierne vil hjælpe de sygemeldte, på trods af at de flere gange har lovet det modsatte. Det er dejligt at du også gør pressen opmærksom på at det er rent bluf og vælgerbedrag. Jeg kan fortælle dig, at Folketinget i morgen, fredag, behandler et forslag fra Socialdemokraterne, SF, radikale og enhedslisten om helt at afskaffe varighedsbegrænsningen på sygedagpengene.
Med venlig hilsen
Hvis man lige går ind og tjekker så kan man også se at det er i morgen at Hjorten`s lovforslag om mishandling af de syge skal diskutteres så husk at tænde for tvet i morgen så det er til at skille skidt fra kanel ...

Der viser de jo deres sande ansigt ...
  Besvar med citat