Se enkelt indlæg
Gammel 13-02-2011, 12:10   #10
undertegnede
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-02 2011
Indlæg: 136
Styrke: 14
undertegnede er ny på vejen
Jeg må indrømme at jeg ikke kan se formålet med at anke i denne sag.

Det bedste du kan håbe på, er at kommunen enten vælger at revurdere sagen - eller at nævnet hjemviser sagen med henblik på det samme.

Men det har kommunen jo allerede lovet dig at de vil gøre når de modtager de lægeoplysninger de venter på?

Der er ingen tvivl om at kommunen har begået en fejl ved i første omgang at træffe afgørelse efter 27 uden ressourceprofil, og så samtidig love dig at genoptage sagen når de nye lægeoplysninger kommer ind, og så påny træffe afgørelse efter § 27. Det de skulle have gjort var at stoppe efter § 24, og så træffe afgørelse om udsættelse af afgørelsen om forlængelse efter § 27 til efter de havde modtaget de lægelige oplysninger som de mener kan have betydning for din sag.

Men det eneste jeg kan se du opnår ved at klage vil være at bruge sagsbehandlerens tid på at behandle din klage i stedet for at bruge tiden på at færdiggøre din ressourceprofil og trææfe den "endelige" afgørelse om § 27.

Gem krudtet til når kommunen påny træffer "endelig" afgørelse om forlængelsesmuligheder efter § 27 - dvs når kommunen har modtaget de relevante lægelig oplysninger (og her skal du selvfølgelig sikre dig at ressourceprofilen er udarbejdet inden afgørelsen træffes).
undertegnede er ikke logget ind   Besvar med citat