Se enkelt indlæg
Gammel 19-09-2015, 11:43   #1044
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Unhappy

JEG HAR DOKUMENTERET BEGÅEDE FEJL OVERFOR ALLE INSTANCER, DER HAR VÆRET INVOLVERET I MIN SAG!

Hermed mit sidste forsøg på at få godkendt, at Gladsaxe Kommune skal (men ikke kan) straffes for “misbrug af deres lægekonsulent”, når socialministeriets RETNINGSLINJER ikke er vedtaget ved lov af folketinget! (Uden lov ingen ret)
• Gladsaxe Kommune har dokumenteret en besparelse på 2.141.064,85 kroner for, at ødelægge mit liv!
• Lægen arbejder som administrativ medarbejder (kontormand), og ikke som læge!
• Når han som “kontormand” og ikke som læge ændrer på, eller som har gjort, at tilsidesætte min læges “statusattest”, er han KVAKSALVER!
• Uden at kunne vinde en retssag ved domstolene mod lægekonsulenten, kan jeg ikke få draget kommunen som myndighed til ansvar!

Advokatfirma Christian Harlang – [email protected]
SNYDT AF MIN ADVOKAT!
Retssagen mod lægekonsulenten kunne været vundet, uden den manglende “lovparagraf”.

http://www.ft.dk/samling/20101/almde...9589/index.htm

MAIL til...
Ankestyrelsen – [email protected]
Sundhedsminister – [email protected]
Beskæftigelsesminister – [email protected]
Justitsminister – [email protected]
Statsminister – [email protected]
Kommunernes Landsforening – [email protected]
Patientombudet – [email protected]
Patientklagenævnet – [email protected]

Det Sociale Nævn – [email protected] J.nr. http://www.benny-g.dk/handicapkonsulent.htm

Retten i Glostrup – [email protected] J.-nr. http://www.benny-g.dk/Domstole.htm

Datatilsynet – [email protected] J.nr.
Folketingets Ombudsmand – [email protected] J.nr. http://www.benny-g.dk/datatilsynet.htm

From: Benny Gerhard
Sent: Thursday, September 17, 2015 4:27 PM
To: [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected]
Subject: TVANGSAUKTION - LÆGEKONSULENT - GLADSAXE KOMMUNE

Folketingspartier Søborg d. 17.09.2015
Retsordførere
Socialordførere
Sundhedsordførere
Beskæftigelsesordførere
Byrådsmedlemmer i Gladsaxe Kommune
Socialminister, - Sundhedsminister, - Beskæftigelsesminister, - Justitsminister,

Er der nogen politikere, der tør tage ”ansvaret” for, at min uretfærdige og uværdige sag får en retfærdig afslutning?
__________________________________________________ _____

Gladsaxe Kommune har konkret fremlagt en dokumenteret besparelse på 2.141.064,85 kroner for, at ødelægge mit liv!

2005-06-17 (Advokatfirma Christian Harlang)
Af Thomas Kokholm

Lægekonsulent krænkede borger med ulovlig diagnose

En borger fra Glostrup har nu rettens ord for, at det var et klart brud på lovgivningen og en krænkelse, da kommunes tidligere lægekonsulent erklærede ham psykisk syg

GLOSTRUP: Ifølge dommen fra Glostrup Ret den 30. maj handlede Glostrup Kommunes forhenværende lægekonsulent, der senere blev fyret, i strid med retningslinierne og
lovgivningen, da han under en pensionssag i 2002 pludselig gav sig til at stille en psykiatrisk diagnose på en 54-årig mandlig Glostrup borger.

http://www.ft.dk/samling/20101/almde...9589/index.htm
__________________________________________________ _____

Til Opkrævningen og Byrådsmedlemmer

Opkrævningen
Tlf: 39575098

≡ UNDERRETNING
Restancen er ikke betalt.
Beløbet skal betales inden 10 dage fra dato, hvis du vil undgå, at restancen sendes til
tvangsinddrivelse hos SKAT.
Tvangsinddrivelsen kan ikke stoppes før restancen er færdigbetalt.

Opkrævning af ejendomsskat 2015
Debitornummerf xxx
Betalinghsdato31.07.2015
9.586,67kroner

I henhold til vedhæftede bilag, skal jeg anmode om et svar på, om restancen bliver sendt til skat omgående, eller ikke!

Jeg mister snart min bolig, da jeg pr. 1. august 2015 skal betale 7.800,00 pr. måned i termin.

Afdrag på hus har som ejendomsskat været sat i bero for ikke, at miste min bolig tidligere på grund af kommunens tiltag fra 2001.
__________________________________________________ ____

16.09.2015 Kære Benny Gerhard

Restancen på ejendomsskat vil blive overdraget til SKAT når fristen på underretningsskrivelsen er overskredet, dvs. efter den 21. september 2015.

Med venlig hilsen

Opkrævningsafdelingen (Gladsaxe Kommune)

__________________________________________________ ___

Tvangsauktion af hus:
Privatrådgiver 23.07.2015
Nykredit

Vi kan bevilge dig 3 måneders ydelseshenstand til at starte med. Det vil jeg gøre inden for den næste uges tid.
Derefter vil vi formentlig være nødt til at opkræve ydelserne igen.
Hvis du ikke kan betale, vil din sag automatisk blive overdraget til vores inkassoafdeling (ASE)

Jeg forventer at dette vil ske i starten af det nye år. Derfra er sagen ude af mine hænder og jeg vil forvente at ASE vil tage dialogen med dig.

Kan du fortsat ikke betale hvilket vi må formode, vil det betyde at din ejendom vil blive sat på tvangsauktion hvis du ikke ønsker at sælge frivilligt.
Jeg formoder at dette vil ske i det første kvartal af 2016.


Venlig hilsen
Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat