Se enkelt indlæg
Gammel 09-05-2017, 10:03   #1
Apollonia
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2011
Indlæg: 62
Styrke: 14
Apollonia er ny på vejen
Hvad sker der så nu...

Lang tid siden jeg har været logget på her...men jeg følger lidt med som læser, på sidelinjen.

Min sag er nået dertil hvor den er sendt til det forberedende team, som har sagt til sagsbehandler at den nu (endelig) skal videre til det forberedende team. dvs. den er "godkendt" af det forberedende team (kommunen er Odense). Jeg har fået at vide den ikke bliver tilbagevist flere gange nu. (Er tilbagevist et par gange tidligere).

Så er sagen ude af sagsbehandlers hænder - siden 20/4-2017, så jeg går her og venter, og ved ikke hvem der kontakter mig, og det helt store og aldrig afklarede spørgsmål, HVORNÅR. På torsdag har jeg ventet i tre uger.

Jeg plejer løbende at ringe sagsbehandler op, og spørge hvad status i sagen er.. men det kan jeg ikke gøre nu, ved ikke hvem jeg skal kontakte og rykke for status i min sag, og for aktion.
Men så er jeg vel nødt til igen at vende tilbage til sagsbehandler,???? da der ikke sker yderligere i min sag (ikke fordi jeg er overrasket, jeg er bare så........ja, ingen ord kan beskrive de dage, uger, måneder og år, som går med at vente, og med at rykke for aktion i sagsbehandlingen.)

Mvh Apollonia
Apollonia er ikke logget ind   Besvar med citat