Se enkelt indlæg
Gammel 19-04-2014, 18:47   #15
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Guldfinn Se meddelelser
Den er god nok. Det at stille en diagnose er noget alle må.
Jeg, som blot er "en dum chauffør", må stille alle de diagnoser jeg vil om alle de mennesker jeg vil.
Det er korrekt at der ikke er nogen der kan forhindre dig i at stille diagnoser, det er først når du begynder at offentliggøre dem at du får problemer.
Det er jo lidt i stil med når man ønsker chefen død, det er jo heller ikke et mord (i den forstand).

Tilfældigvis har jeg idag modtaget brev fra borgerrådgiveren, 1½ års sagsbehandling er forbi.
Konklusion:
Forvaltningen må ikke tilføje min sag en diagnose som de får oplyst at jeg ikke har.

Forvaltningen svarer at det er de udmærket klar over, men at det er en medarbejders udtalelse der kan misforstås... der hentydes til den mail jeg fik fra sagsbehandleren hvor der stod...
"jeg skal gøre dig opmærksom på at det er mig og ikke dig der bestemmer hvad der skal stå i sammenskrivningen"
Jeg ved så ikke hvad der lige er at misforstå ?

Fakta er dog at diagnoser, de kan kun udstedes af læger, og selv andet personale på hospitaler og i plejen, kan ikke formelt sige, jeg tror det er det og det, men kan selvfølgelig godt fremøre det overfor en læge som så giver en diagnose, eller ikke gør.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat