Se enkelt indlæg
Gammel 20-12-2007, 03:28   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Er jeg den eneste der undre mig over den midlertidige tilkendte pension

Hvordan fik hun den ?? findes den ?? eller findes den ikke ??

Svaret er fra hveranden politikker den findes ikke, og fra de næste den findes og kommunerne operere med i den ene kommune at den findes ikke og i den næste findes den så ....

og så kan de ikke forstå at borgerne ikke kan finde ud af det

og kan arbejde ti timer, det er vi mange der er visiteret til fleks på (og så havde hun krav på hjælp til at finde et job ) ikke fordi jeg ikke under hende at finde et job og få hjælp af jobcenteret for det skal hun jo klart være i sin gode ret til, men jeg kan altså ikke lade være med at undre mig over at de regler øjensynligt ikke er de samme over hele landet....

man skal godt nok tænke lidt over hvilke kommune man vil/kan bo i , den ene kan man visiteres til fleks på ti timer, den anden kan man få en midlertidig pension, den tredje svinger sig maks op til en kontanthjælp til kronisk syge mennesker og lader dem gå for lud og koldt vand ....

gid der dog var nogen der en gang kunne forklare hvordan regler og love fungere ... og så nedlægger man en socialminister og et socialministrere der har da ved gud aldrig været et behov for det som nu..

Man kan ikke andet end at frygte mere kaos og direkte menneskefjendske holdninger ....
  Besvar med citat