Se enkelt indlæg
Gammel 10-06-2012, 15:22   #2
Fie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-10 2009
Lokation: Herning kommune
Indlæg: 113
Styrke: 15
Fie er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af HelleFant Se meddelelser
Hej
Jeg er søgenede flexjobber.

Info:
Jeg har stået i en farvehandel i de sidste 3 år, som flexjobber, med det meste ansvar.
Jeg er ikke butiksuddannet med papir, men har været i jobprøvning(farveafd.) i ca 3-4 år i byggefirma.

Dilemma:
Nu kan jeg komme tilbage hvor jeg tidligere var i jobprøvning, først som virksomhedspraktik i 4 uger (har jeg selv tilbudt) og hvis det går godt, så som weekendsælger, hvor jeg kan få ledighedsydelse for resten af timerne.

Jeg ved ikke om jeg kan holde til at være weekendsælger da jeg skal være på arbejde i flere timer de få dage, end jeg måske kan.


Jeg har så set der er mulighed for at søge virksomhedspraktik i butik, (ikke farvehandel) Hvor det kan ende ud med flexjob.
Der vil så være meget nyt at sætte sig ind i, men timerne og skånehensyn vil der blive taget hensyn til.

Hvad vil I råde mig til? Jeg er i vildrede.


Jeg skal til møde med tidligere arbejdsplads i morgen.


De to andre steder kan jeg tilbyde at komme i virksomhedspraktik med det samme, det ene sted, kan så bruge en flexjobber fra august af.

Men jeg er nok ikke den eneste der vil søge de to job.

Hvad gør jeg lige?
Hvis jeg var dig, ville jeg satse på det sidste sted hvor de tager hensyn til dig og dine skånehensynsyntes tit hvis man tager flere timer end men er vant til og viseteret til kan man ikke holde til det.. Hvor mange timer har du og hvilken butik er den sidste ??
Fie er ikke logget ind   Besvar med citat