Se enkelt indlæg
Gammel 14-09-2010, 15:27   #7
de4aks
Banned
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2010
Indlæg: 23
Styrke: 0
de4aks er ny på vejen
ja kan forklare hvorfor jeg vil stemme liberal alliance og hvorfor jeg ikke stemmer rødt.

for det første vil de røde jo give med den ene hånd og tage med den anden. kan godt være vi ville få mere i pension og andet fra det offentlige, men til gengæld skal vi også betale mere i skat.

jeg stemmer liberalt fordi jeg ikke regner med at resten af mit liv skal leves på en pension,
jeg er 25 år, og vil gerne videre i livet på et tidspunkt, derfor går jeg ind for at dem der arbejder for pengene selvfølgelig skal have mere. min kæreste er ved at tage en vellønnet uddannelse, og synes det ville være synd hvis alligevel blive frataget det hun tjener ekstra. LB går ind for at ALLE betaler 40% i skat, og den tænkning kan jeg godt lide. det vil øge væksten i danmark, få folk til at købe mere osv.

Desuden går LB ind for en privatisering af sygehusene, så det er den der kan lave opgaven billigst der får opgaven, og ikke nødvendigvis det offentlige system.

som det ser ud nu, kunne jeg godt finde på at tage en hf når jeg får min pension, bare nogle timer om ugen, det jeg nu kan overskue, og så derefter læse statskundskab. og det ville jeg da også gerne kunne få noget ud af bagefter uden at det hele bliver ædt op i skat. for det er jo netop hvad de røde partier går ind for. så jeg stemmer helt klart blå blok.

LB har desuden en masse andre ting de går ind for, som jeg støtter 100 % op om.
de4aks er ikke logget ind