Se enkelt indlæg
Gammel 29-03-2010, 11:35   #6
Bavina
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Indlæg: 8
Styrke: 0
Bavina er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
hej bavina, og velkommen til k10, skal lyde allerførst

Hm, bare lige for at jeg fatsvage forstår dig korrekt:
-du er fyret ?
-du har 2 ansættelser -og er kun fyret fra det ene?
-du har været/er ansat i flexjobordningen?

Ja, må da umiddelbart tilstå, at det lyder lidt besynderligt med 2 ansættelser samme sted, hm....

-men når det så er sagt, ja, så er spillereglerne jo stort set de samme som ved alm ansættelse blot er der dine skånehensyn samt timeantal.

Forstår ikke helt hvad du mener med: ikke nok m 7 timer...mener du at du kun bliver aflønnet for 7 timer, det håber jeg ikke(tilgiv mig hvis jeg opfatter dig forkert)
Du er ikke fatsvag, men nok mig der ikke skriver tydeligt nok.
Ja jeg er ansat i fleksordningen. Jeg har samlet 19 timer pr. uge og får fuld løn 37 timer. ansættelserne er samme sted, men har 2 ansættelsesbreve et på 7 timer og et på 12 og jeg er fyret fra de 12 timer, der er intet ulovligt i dette.

Jeg betaler selvfølgelig fleksydelsesbidrag, men er ikke i fagforening mere og det er også ligemeget. Min gamle fagforening er ikke 2 potter *is værd og gav mig INGEN hjælp eller vejledning af nogen art da jeg kæmpede med kommunen. Jeg benyttede mig i stedet af en socialrådgiver i min pensionskasse, som blev min bisidder. Hun er desværre gået på pension nu og jeg har talt med hendes efterfølger som desværre ikke har kunnet råde mig til andet end at kontakte jobcenteret da hun desværre ikke ved nok til at vejlede mig.
Bavina er ikke logget ind   Besvar med citat