Se enkelt indlæg
Gammel 12-04-2011, 13:57   #67
thomas75
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Indlæg: 298
Styrke: 14
thomas75 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hexi Se meddelelser
I den overvågning der sker fra det offentlige af os er devisen... hvis du ikke gør noget galt har du intet af frygte... det gælder nok også den anden vej... sagsbehandlere og lægekonsulenter der gør deres arbejde godt og samvittighedsfuldt og ikke omgår love og regler har intet at frygte...

Og vi ser åbenbart sagen fra hver side af plankeværket... men derfor behøver du jo ikke sammenligne med terror og krig for at lave din pointe...
Det er sku for langt ude...
Jamen det, som jeg synes, der er problemet, det er, at du ikke kan vide, om de der følger reglerne, ikke har noget at frygte, fordi du kun hører sagen fra én side, og vedkommende har ikke mulighed for at forsvare sig, da det hele er anonymt. I nogle af sagerne er der ikke engang kommet en afgørelse på klagerne - så kan enhver jo komme og sige, at den og den er en idiot - men de ser det kun fra deres egen side.
Jeg ved godt, det er blevet meget moderne at lægge sager med navne ud på nettet, og jeg synes det kan være i orden i visse tilfælde, når det ikke er subjektivt, feks hvis sundhedsstyrelsen gentagne gange har givet kritik til en behandler. Jeg synes også, det kan være i orden, hvis man ikke er anonym, og man har fået medhold i nogle klager.
thomas75 er ikke logget ind   Besvar med citat