Se enkelt indlæg
Gammel 10-03-2011, 18:12   #36
SusanneB
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2011
Indlæg: 19
Styrke: 14
SusanneB er ny på vejen
@Andersine85:

Tak for dit svar. Det var meget interessant at få at vide. Det er der ikke nogen, der har fortalt mig om før. Det er jo ellers meget relevant viden for borgeren. Umiddelbart synes jeg at din løsning virker fornuftig. Alternativt vil jeg foretrække at felterne bliver låst og så må man korrigere undervejs. Jeg er ikke tryg ved risikoen for at der kan ændres efter en borger har skrevet under.


@undertegnede:

Jeg kan godt se dine pointer og det er også meget vigtigt at vide. Det vil ikke få indflydelse på hvordan jeg vil håndtere min sag. Min kommune er ikke nogen gavebod når det gælder hjælp, tværtimod er det en af de allerværste. Men jeg forventer som borger at kommunen følger gældende lovgivning. Så enkelt er det.


Og så kan jeg fortælle at jeg intet har hørt fra kommunen vedr. aktindsigt. Tidsfristen på 10 dage udløb mandag i denne uge. Jeg har intet modtaget, heller ikke brev om hvorfor at jeg ikke har fået det. De er åbenbart fuldstændig ligeglade med borgerens rettigheder.

I dag har jeg så personligt afleveret et brev til kommunen og givet dem 2 ugers frist til at afgøre min sygedagpengesag. Ellers ryger den til Beskæftigelseankenævnet. Jeg går ud fra at Beskæftigelsesankenævnet vil påtale at jeg ikke har kunnet få aktindsigt, eller hvad?

Mange hilsner
SusanneB
SusanneB er ikke logget ind   Besvar med citat