Se enkelt indlæg
Gammel 07-12-2011, 17:41   #5
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lotte68 Se meddelelser
Tak for jeres, svar. Jeg har ikke været hvert enkelt papir igennem, men tror I har ret.
Jeg kan ikke finde en sådan forespørgsel fra BAN til deres lægekonsulent i mine sagsakter.

Hvordan Mener I jeg skal klage over dette og til hvem?

Altså blot i min anke til Ankestyrelsen eller har I andre bud?

Og skal jeg bede om at de det sagspapir med evt. forespørgsel om lægekonsulentens vurdering, er det er papir jeg har ret til at få indsigt i?

Og er der noget lovmæssigt I kan henvise mig til vedr. lægekonsulentens afgørelse af min afslag eller hvad man vil kalde det - i hvert fald er dette papir hvad der danner grundlaget for mit afslag fra BAN
Har du modtaget en afgørelse (kan ikke lige finde ud af, om der er tale om en klagesag, som ligger i BAN eller ej og som endnu ikke er afgjort). Har også prøvet at finde svaret i din anden lange tråd, hvor langt din sag er henne, det var lidt svært for mig at finde ud af... sorry..

Men... Hvis du endnu ikke har fået afgørelsen, så vent på den først. Lægekonsulenterne er ikke dem som afgør sager overhovedet. Lægekonsulenternes rolle i sagerne kan du finde en masse om - også om vejledninger osv., hvis du prøver at bruge søgefunktionenen her på K10. Hvis afgørelsen lød på, at de vurderede efter, hvad en lægekonsulent har vurderet (som ikke hører med til at overholde vejledningen), så kan man oplyse fejlen i en anke og påpege, at det er deres eget ansvar at afgøre og vurdere sagen - hvor en lægekonsulent ikke skal afgøre. Man skal huske på, at lægekonsulenterne ikke afgør sager.

Nu kan lægekonsulenter også komme til at lave små fejl som alle andre gør - uanset hvilket arbejde, man har. Så det kan godt være, der muligvis skulle have stået et U. Måske vil dem som afgør sagen slet ikke bemærke, at der manglede et U....

Du skriver "afslag fra BAN", mener du så "ikke medhold" i afgørelse fra kommunen, som er klaget videre til BAN?
curls er ikke logget ind   Besvar med citat