Se enkelt indlæg
Gammel 29-07-2018, 14:00   #95
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ekko Se meddelelser
...jeg er bare nervøs for at få at vide i oktober, at jeg simpelthen ikke kan få lov at udsætte min virksomhedspraktik til mit forløb på Stolpegården er færdig eller bare til, jeg er ved at være færdig.
Jeg synes da at det er en gevinst, hvis din virksomhedspraktik, er samtidig med dit forløb på Stolpegård.
Så kan Stolpegård, jo let mærke på dig, hvordan du fungerer under press, det bliver også skrevet i journalen... og da du har adgang til journalen på sundhed.dk, kan den bruges som rigtig vigtig dokumentation overfor kommunen.
Hvis du ønsker at fjerne alt normalt pres i dit liv, når du skal i virksomhedspraktik, får du et misvisende billede af hvad du kan !

Min psykiater sagde til mig at jeg skulle i praktik, og underrette ham ved det mindste, så det kunne blive skrevet ned... det gjorde jeg, og der kom en meget grundig beskrivelse ud af det, om en person, der dag for dag faldt fra hinanden ved det mindste pres, og som til sidst havnede mange måneder på psykiatrisk afdeling, pga. presset.

Det press, og den nøjagtige dokumentation, resulterede så i at jeg fik det jeg ønskede.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat