Se enkelt indlæg
Gammel 05-11-2015, 01:26   #23
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Nu, har du Peter svaret mig på min mail, og jeg afventer, at du kan lægge den ud på K10, så alle kan se den. Måske er det teknisk umuligt.
Jeg havde inden jeg skrev til arbejdsmarkedets styrelsen spurgt DUKH( husker ikke om det var telefonisk eller på mail, men mener det var telefonisk, og de gav kommunen ret i, at der godt kunne sidde samme personer i de 2 instanser. Herefter gik jagten i gang, og det er endt med at Styrelsen også ser det som et problem ,men uden at skrive det direkte, så er der intet i loven der siger at de ikke må. Som vi jo allesammen ved, så gør kommunerne/ankestyrelsen alt der ikke direkte står i en lovtekst for at undergrave vores ret. Derfor er det vigtigt, at du Peter bruger min mail og retter henvendelsenser til lovgivere/ Regering, folketing. det er endnu en sten på vejen til at løfte syge menneskers rettigheder. jeg er så KRÆNKET, SÅ JEG IKKE KAN BESKRIVE DET, OG RØVHULLERNE VENTER BARE PÅ AT JEG DØR. DØDSSTRAFFEN ER GENINDFØRT I DANMARK MED VÆRKTØJET: TORTUR . Vred, nej jeg er rasende.

Sidst redigeret af vasen; 05-11-2015 kl. 01:29. Årsag: slåfejl
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat