Se enkelt indlæg
Gammel 23-03-2018, 22:48   #1
JPC
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2018
Indlæg: 3
Styrke: 0
JPC er ny på vejen
parkeret i ressourceforløb?

Hej k10.

Jeg er en 29-årig Mand som har været psykisk syg i ca. 10 års tid.

har en diagnose for simpel skizofreni og det der tilhørene Depression og angst typer,

jeg er i gang med et ressourceforløb på tredje år ud af fire med en indsats i et beskyttede beskæftigelse tilbud fra social psykiatrien i vejen kommune. (det skal lige siges at jeg allerede var i det tilbud uden om ressourceforløbet og at rehab team bare ville forsætte med det).

3 år senere og min arbejdsevne har ikke flyttet på sig så jeg begyndte at tænke på alternativene (Flexjob - før--tidpension) men der har ikke været noget forsøg på udredning af hverken min funktionsevne eller arbejdsevne da jobcenter selv ved at jobprøvning og den slags ting ikke er mulig med mit helbred.

Så 3 år er gået uden nogen forsøg på noget som helst , det er jeg naturligvis ikke helt vildt glad for. og jeg har så spurgt min SB
om det ikke var tid til at prøve noget andet.

men jeg kan ikke få hende til at give mig nyttig information om mine muligheder, jeg fik at vide at de slet ikke måtte arbejde imod en førtidspension. og jeg ville så prøve at søge på det forliggende grundlag men det kan jeg godt opgive da der ikke er blevet samlet nogen dokumentation i de 3 år der er gået.

det var så her jeg bad om aktindsigt, og fandt så ud ad at til mit oprindelige rehab møde havde de ikke gjord et særlig godt forsøg på indsamling af information, de havde ikke hentet en lægerklæring fra min psykiater i lokal psykiatrien som hovedsageligt er den der behandler mig.


så jeg sidder fast ved ikke hvad jeg skal gøre min SB er ikke til nogen hjælp.

er der nogen af de vise folk på k10 som har en ide vil jeg blive meget taknemlig.


JPC.
JPC er ikke logget ind   Besvar med citat