Se enkelt indlæg
Gammel 13-04-2011, 16:49   #4
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
Som jer sidder jeg også netop i saksen nu....mine sygedagpenge ophører også nu efter 52 uger og jeg er ikke færdig afklaret heller....min sagsbehandler har været ekstremt langsom hele vejen igennem, der er intet sket siden efteråret! Nu har jeg så i telefonen igår fået at vide, at vi da nok bliver nødt til at se på det kognitive terapi for den omfattende angst, neuropsyk for snart et års tid siden beskrev efter en test...angst som jeg ikke føler jeg har!! og hvorfor i alverden dog først NU??

Jeg har slem fibromyalgi som dig Guldfax, samt piskesmæld og nedsat funktion i skulder efter voldsomt brud. Jeg kan dårligt få mine dage til at hænge sammen uden job...hvad har de dog tænkt sig

Har idag modtaget ressourceprofilen, som jeg har efterlyst gennem mange mange måneder!! Her står at man finder at jeg har mange ressourcer og vil kunne optrænes til 20 timers let job...præcis hvad jeg for et år siden måtte give op overfor, pga ukristelige smerter, meget nedsatte kognitive funktioner og stor træthed. Jeg er helt opgivende nu...

Aner ikke hvordan vi skal klare os, har hus og en mand der tjener mere end man må...vi har ikke en god økonomi som det er nu, hvordan så med kun en indtægt Er SÅ ked af det....

Er netop kommet ind på smerteklinik, som skal holde møde om mig imorgen håber jeg...da jeg var ved psykologen til første samtale, sagde hun at hun ikke mente hun kunne bidrage med noget, idet jeg virkede helt fin og tackler det hele som man bedst kan. Altså ikke noget åbenlyst angst tilfælde i hendes øjne! Dybt frustrerende....

Hvor er vi dog mange i den her båd....

Knus fibro
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat