Se enkelt indlæg
Gammel 27-06-2019, 21:30   #10
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.676
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Personlige erfaringer med Borrelia og co. infektioner

https://www.facebook.com/groups/637361579621136/

Dette er en gruppe hvor Jeres (eller andres) SYGDOMSFORLØB efter flåt-bid kan lægges i filer, så de ikke forsvinder. Hvis I ønsker det, gerne anonymt. Dit navn er ikke vigtigt, men det er din historie, hvis vi skal kunne argumentere med f.eks. lægeforeninger etc.
.
Det vigtigste er, at din historie kan ses og læses af alle, journalister, læger, sygeplejersker… jo flere historier, jo mere dokumentation, jo mindre kan det afvises at borreliose og andre flåtbårne sygdomme FINDES og at myndighederne og sundhedsvæsenet bør GØRE noget ved det.

Denne gruppe er IKKE tænkt som en samtalegruppe. Den er tænkt som en gruppe, hvor man kan lægge sin historie om sit liv med borreliose og andre flåtoverførte sygdomme, f.eks. bare i kort form som:

Jeg blive bidt d. (dato)
Jeg blev behandlet med (præparat) eller jeg blev ikke behandlet.
Jeg har det sådan: .....
Jeg håber, at man vil forske i sagen, så vi kan blive raske...

Disse historier er tænkt som DOKUMENTATION for hvor mange, som får sygdommen og hvilken behandling de får, og om de bliver raske, eller hvordan deres liv former sig med sygdommen. Og evt. om det syn på sygdommen som møder dem ude i behandler-samfundet.

Læg Jeres historier enten i en fil eller også som opslag, hvorefter jeg gerne vil lægge den i en fil, så den ikke bliver væk.


Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat