Se enkelt indlæg
Gammel 01-02-2011, 23:33   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg har været med som bisidder ved ressourcekonsulenterne i Køge kommune og må indrømme at det var lidt af en oplevelse...

kan du ikke skrive en pb til mig først og fremmest om de har fået en ny adresse (skriv lige adressen til dem til mig så jeg kan se om det er den samme adresse eller om de er flyttet som vi blev lovet at de blev )

Jeg kan evt formidle kontakt med en borger her i kommunen som har været der hvis du vil høre hendes version .. må indrømme at jeg ikke er sart men mødet med dem fik godt nok også mig til at åbne munden he he ..

Jeg har ikke tid her til aften men skal nok skrive noget om mødet med dem en af dagene eller se om jeg kan få den borger der havde møde med dem, til at skrive om sit forløb med dem ...

Men kan da oplyse dig om at vi havde loven med til dem om at private aktøre slet ikke må lave de ressourceprofiler.. og det havde de kun et grin til overs for og ordene den lov gælder ikke for os ....

Men kontakt mig lige på pb så skal jeg skaffe dig mere information .. og lad os håbe at de har fået rettet op på et par ting efter der er kommet en del klage over dem til Køge kommune (det er der fik vi oplyst af sagsbehandler .. )

men husk det er ikke sikkert fordi en har dårlig erfaring at det behøver at gælde for alle .. jeg kunne bare godt tænke mig at vide om de stadig har til huse i en tom fabriksbygning og om de stadig køre rundt med alle person følsomme oplysninger i en bil ...
  Besvar med citat