Se enkelt indlæg
Gammel 06-05-2013, 10:13   #5
mookmik
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 13-04 2011
Indlæg: 260
Styrke: 0
mookmik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Moi Se meddelelser
Alle relevante parter deltog og det vil i mit tilfælde sige, pensionsafdelingen, sundhedskoordinator, repræsentant fra Jobcenteret, lægekonsulent, mig, min bedre halvdel, Dansk Metal og sagsbehandler.
Vi var 10 i alt så der er 2 jeg ikke lige har styr på...

Selve mødet tog samlet 1 time.

Mit hold: Sagsbehandler, Dansk Metal, min ægtefælde og mig selv samledes lige kort på sagsbehandlerens kontor, pustede lidt ud og gik så ind til mødet.
Teamet stillede mig spørgsmål i ca. 30 min og derefter skulle vi forlade lokalet.
Teamet drøftede min sag, de træffer en afgørelse, hvorpå vi blev kaldt ind igen og jeg får oplyst hvad afgørelsen lyder på.

Under hele sceancen var det repræsentanten fra jobcentret der førte ordet og stillede alle spørgsmålene.
wooow og hos mig var der kun 2 faglige koordinatorer kan faktisk kun grine lidt ad det lige nu, at der er den forskel på " fisk "

Citat:
Oprindeligt indsendt af FibroMcs Se meddelelser
Var det et rehabiliterings team??

For min sagsbehandler havde nemlig sagt jeg skulle til det også, men det viste sig at det var et tværfagligt team, hvilket er noget heelt heelt andet...

Jeg fik afvide at der som MIN er 4 mennesker til sådan et møde grundet der skal være en læge (fysisk eller psykisk alt efter hvad du fejler) også dem fra de forskellige tilbud i kommunen....

Men jeg tænker selv det er mærkeligt ens sagsbehandler er til mødet de kan jo sabotereralt især hvis de ikke er på ens side..
Jeps, jeg fik at vide at resten desværre ikke kunne møde op, men at det ikke betød noget, så mødet blev afholdt med de 2 personer only.

Sidst redigeret af mookmik; 06-05-2013 kl. 10:18.
mookmik er ikke logget ind   Besvar med citat