Se enkelt indlæg
Gammel 12-05-2014, 00:03   #22
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af avminhånd Se meddelelser
Igen tusind tak for alle jeres svar og gode råd, jeg har lige et par spørgsmål mere, er der nogen der ved hvordan det foregår med det at søge førtidspension, er det noget jeg selv skal bringe frem eller skal jeg lade anden aktør eller sb komme med den ide hvis det går helt galt med mig under praktik, ? vil det på nogen måde stille mig som ikke stationær hvis jeg nu går til lægen med mine slidgigt smerter, og igen kommer til reumatolog, eller har det ikke noget at gøre med mit hoved.
For 9 dage siden ville du i flexjob og tænker du førtidspension? Tror det tager mere end en mislykket praktik at få anden aktør eller sagsbehandler til selv at forslå førtidspension, men hvad ved jeg om det.

Hvad er det der gør at du ikke tror du kan komme i arbejde igen ( udover at det er svært når man har været væk så længe, finanskrise mv.)

Der er mange med ængstelig personlighedsforstyrrelse der fint klarer et job. Det gælder vel bare om at finde det rette med alt hvad det indebærer ifht. til netop dig. Lettere sagt end gjort men bare fordi man har en personlighedsforstyrrelse udelukker det ikke nødvendigvis en fra at kunne varetage et job.

Hvad siger din læge mon? Du har været sygemeldt et år så i har vel løbende kontakt?
de7smådværge er ikke logget ind   Besvar med citat