Se enkelt indlæg
Gammel 16-11-2010, 00:48   #10
Katharina
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-10 2010
Indlæg: 839
Styrke: 14
Katharina er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af victoriane Se meddelelser
Jeg vil helt klart ikke underskrive ressourceprofilen, som den ser ud nu, da den er fuld af mangler og giver en en fornemmelse af at kommunen har læst journaler og diagnoser, som fanden læser biblen.....

Nej - skriv kun under på tilføjelser til ressourceprofil, som du sender på et særskilt papir!

I øvrigt er jeg først lige nu kommet til at se, at det er den FØRSTE ressourceprofil, som kommunen har lavet til mig.

Da jeg fik tilsendt sagsakterne første gang, var der kun en arbejdsevnevurderingsjournal.

Arbejdsevnejournal er et andet ord for ressourceprofil.

Det undrer mig, at der lige pludseligt dukker en ressourceprofil op.
Nogle der har en idé om hvorfor den (først) kommer nu??

Man får tilsendt ressorceprofil til partshøring, inden sygedagpenge stopper. I afsluttende afsnit af ressourceprofil "Samlet vurdering" skal sygedagpengekontor pege på en lægefaglig og socialfaglig realistisk og velbegrundet videre arbejdsmarkedsrettet foranstaltning med henblik på selvforsørgelse, efter lægefaglige og socialfaglige oplysninger og vurderinger omkring ens sygedagpengesag i resten af ressourceprofilen. Især skal lægefaglige oplysninger i afsnit: "Helbredsmæssige forhold" være korrekt citeret efter lægeerklæringer! Det er vigtigt for korrekt vurdering af ens sag!
Send med ro i sjælen præcise citater af især vigtige lægefaglige oplysninger i sag på særskilt papir. Disse oplysninger er særligt vigtige for korrekt vurdering af opfølgning af sag: revalidering, fleksjob, førtidspension.

Citer om muligt lægefaglige oplysninger og vurderinger om hvert punkt i ressourceprofil. Citer gerne lægefaglige diagnoser og skånebehov og nedsatte funktionsevner på grund af sygdom ved hvert punkt i ressourceprofil systematisk. Lægefaglige oplysninger og vurderinger tæller ulige mere i sag end egne beskrivelser og vurderinger.

Gør det på denne måde enkelt og let for dig selv at kommentere ressourceprofil ved konsekvent at citere de lægelige oplysninger og vurderinger om hvert punkt i ressourceprofil.

Og underskriv så afslutningsvis din egen vægtning af tilføjede væsentlige lægefaglige diagnoser og vurderinger til alle punkter i ressourceprofil på særskilt papir.

Læs mere omkring betydning af lægefaglig dokumentation og lægefagligt fokus i ressourceprofil i denne tråd på K10 især den 10. nov. 2010:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=14255&page=6


Held og lykke med dokumentation ved partshøring omkring forlængelse af sygedagpenge!

Sidst redigeret af Katharina; 16-11-2010 kl. 01:03.
Katharina er ikke logget ind   Besvar med citat