Se enkelt indlæg
Gammel 26-09-2017, 20:13   #153
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 60
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Vedr Ny ukorrekt Jobplan fra Sagsbehandler...

Tirsdag d 26 sept 2017.
Jeg har lige modtaget min "Nye Jobplan" inde på www.jobnet.dk efter mødet i går på Lærkevej.

Bad også om et kopi at journalnotat efter mødet.
Det har jeg ikke modtaget endnu... Har rykket i dag pr mail.

Det her er IKKE et spørgsmål om at Loven fortolkes for hårdt i BIF.

Det er et spørgsmål om at sandheden ÅBENLYST ikke fortælles, at lovgivningen ÅBENLYST ikke overholdes og at Sagsbehandlerne og jobkonsulenterne ÅBENLYST omformulere hvad borgene kommer med af lægeattester og informationer…

Og når lyves med disse forhold er det lig med ULOVLIG sagsbehandling…

Dette er der utallige dokumenterede eksempler på efterhånden…

Og grunden til at sagsbehandlerne og jobkonsulenterne bliver ved med dette, er at de ikke er autoriserede, dvs de står IKKE personligt til ansvar over for loven…

Jeg får det dårligt over at disse "sagsbehandlerne" og jobkonsulenters selvransagelse, deres personlige moral og kodex, at de acceptere disse arbejdsforhold af deres "forvaltningschef", og så samtidigt sidder over for borgerne og "smiler" og alt foregår i en "venlig" og imødekommende atmosfære…

Jeg lærte i min barndom af min Mor at man skal altid være ærlig, det kommer man længst med, og det er nemmere at huske en ærlighed, end en løgn…

Derfor kan jeg IKKE sidde denne "Nye Jobplan" overhørig, med alle de usandheder og omfortolkninger der igen foregår. SANDHEDEN skal frem, og jeg kan dokumentere det…

Afventer journalnotatet...

Mødet blev lydoptaget, så jeg kan dokumentere at hvad jeg siger er sandt…

Mvh Kim
https://www.facebook.com/groups/101795103800021/
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat