Se enkelt indlæg
Gammel 18-11-2010, 19:52   #7
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Annagw, Karo og Jørgine: Tak for jeres svar. :-)
Og tak for opbakningen, virkelig rart, at der er andre der kan se hvor langt ude dette her er. Føler mig bare så alene med mine frustrationer over alt dette her.

@Jørgine
Ang. speciallægeerklæring fra psykiater, så kan jeg ikke tvinge jobcenter til at indhente en sådan. For det første kan jeg jo sjældent komme i kontakt med dem, og når jeg så gør, så er deres nye taktik på Musvågevej, efter jeg har klaget, bare at være flinke og sige "ja ja", og så gør de bare intet.
Og en sådan erklæring er dyr 10-15000 kr. og jeg har ingen penge. Ja ville nok være bedre rustet, jo mere dokumentation jo bedre, men når man ingen penge har...
Kan dog muligvis låne af min mor til lidt advokathjælp.

@Karo:
Præcis det samme min kusine siger, hun er socialrådgiver i Århus. Hun siger jeg skal skynde mig at søge selv, og hvis jeg får afslag anke sagen ved hjælp af advokat.

Ang. ressourceprofil, så har jeg en gammel en, men har fået kendskab til at de SKAL opdatere den med min medvirken hvis jeg søger en paragraf 17, altså på foreliggende grundlag. Så bliver de simpelthen nødt til at behandle min sag, for så kommer de på 3 md. frist til en afgørelse.

Men jeg tænker om jeg står bedre hvis jeg kunne få en advokat til at henstille jobcenter om at indstille mig til pension, der er så mange fejl, mangler og lovbrud i min sag, så jeg ikke tror det vil være umuligt for en god advokat at trænge igennem til dem.
Evt. tænker jeg om det måske kan betale sig at betale en advokat for søge en paragraf 17 på mine vegne, om der så er større chance for ikke at få et afslag når de ved der er en advokat klar til at anke sagen?

Overvejer lige nu om jeg bare skal tage til jobcenter i morgen og søge pension og selvfølgelig få kvittering på det...
er bare så træt af dette her, mine kræfter er simpelthen sluppet helt op nu, samtidig med at jeg slås med de dumme smerter konstant.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat