Se enkelt indlæg
Gammel 25-08-2011, 20:18   #9
nolle123
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2011
Lokation: Holstebro
Indlæg: 37
Styrke: 13
nolle123 er ny på vejen
Vil komme med en opdatering fra min side.

Og samtidig sige TUSINDE TAK FOR DENNE SIDE, GUD HVOR GIVER DEN MEGET STØTTE OG SAMTIDIG LÆRE MAN SÅ MEGET NÅR MAN LÆSER MED...

Nå, men nu er der kommet tilbage fra ferie på kommunen, og skulle så i dag til møde sammen med fagforeningen.
Vi sku drøfte den virksomhedsbeskrivelse som var helt grotesk! + få sat skub i min sag!!

Virksomhedskonsulenten var allerede halv sur inden vi gik i gang (hun sad bare og sur-mulede), men hun bliver spurgt ind til de forskellige ting, bla. de ting hvor hun har valgt, at udtale sig lægeligt og mene hun kunne se behandlings muligheder osv osv, men ak ja den kære dame kunne jo slet ike svare på de spørgsmål, og måtte hele tiden have SB til at bakke sig op, selvom hun nu heller ikke klarede det særlig flot....

Men min kære fagforening holdt bare hårdt i dag, og kom med så mange agumenter med rigtig mange ting hele tiden, så vi køre faktisk derud hvor virksomhedskonsulenten udtaler "at hun ved da bestemt ikke hvad der ligger i min sag af andre agter, hun havde jo altså ik læst i min sag", og tro det eller ej men SB følger med i samme spor og siger "der var nok også flere ting hun lige skulle have læst op på, og ikke mindst fyldt op på".... Så ja de sidder og indrømmer de faktisk ik ved hvad der er foregået med min sag i næsten 4 år!!

Men vi kommer frem til, at de laver en ny beskrivelse fra virksomheden og alt bliver skrevet rigtigt nu, og den anden bliver fjernet HELT fra min sag. Derudover får SB ordnet resource profilen (for ja hun havde jo lige nogle løse hjørner), og det sidste kommer op til lægekonsulenten.
Og sidst men ikke mindst, så krævede min fagforening at de søgte Flex via en §70a, og ja den kære kære kommunen sad pænt og sagde ja det er rigtigt, ja det kan vi godt se, og nu gør vi det!!!

Såååååå for mig er dette et kæmpe skridt der er taget, og i aner ikke hvor lyggelig jeg er, jeg er virkelig godt på vej nu!!!
Eftersom de for ikke lang tid siden mente hårdnakket jeg bare kunne glemme det, og jeg kunne revalideres osv. Selvom diverse læger inkl. deres lægekonsulent udtaler det er en mindre flex job, med flere skånebehov der skal til!!

Jeg er bare så glad, og ikke mindst jeg er på vej nu, så hæng i alle sammen
nolle123 er ikke logget ind   Besvar med citat