Se enkelt indlæg
Gammel 17-02-2013, 12:59   #23
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af søsser98 Se meddelelser
Jeg ved godt man har udfyldt noget lign i sin ressourceprofil også og det mener jeg de er eksperter i at fejlfortolke /omfortolke

i mine familiære forhold stod der fakta oplysninger = ingen familie i dk en søster i udlandet som jeg endnu ikke har besøgt og kun set få gange i dk i de sidste 4 år - sparsomt med bekendte i nærområde
det fik det til = godt netwærk og gode familiære forhold

I forhold til en person, som lever i en voldsramt, eller på anden måde belastet, familie, så har du jo gode familiære forhold.

interesser fakta = politik-samfund-bøger-slægtsforskning (der stod ikke noget om at jeg gik til disse ting hvilket jeg ikke gør )
= det fik de til masser af ressourcer at bygge videre på til alm job på arbejdsmarkedet.

Der findes mennesker, som slet ikke har nogen fornuftige interesser, og i forhold til dem har du ressourcer ..............

BoligFakta = er faldet ned af trappe gentagne gange når ilt % falder og er kommet slemt til skade så anden bolig i et plan er ønskelig
=det fik de til klienten bor i god bolig
I forhold til de mennesker, som bor på krisecenter eller herberg, eller på forældrenes sovesofa, så har du jo en god bolig.
Det, at boligen ikke er velegnet til dig, gør jo ikke nødvendigvis boligen til en dårlig bolig.

Det jeg mener er, at meget afhænger af øjnene, der ser.

Jeg kan forstille mig, at kommunale sagsbehandlere møder mange mennesker, som befinder sig i meget værre situationer end de fleste af os her på K10.

Jeg tror du skal sætte det i forhold til hvordan situationen er for nogle af de aller dårligst stillede i vores samfund, som sb'erne jo også møder.

F.eks. misbrugeren, som hverken har forbindelse til familie eller venner, den eneste "interesse" er hvordan han/hun får den næste bajer (eller hvad misbruget nu handler om), og bor på et herberg.

__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat